לחצו לשיחה עם נציג 08-6169000

התקשרו עכשיו 08-6169000

מחליף חום פלטות

טיפול במחליף חום פלטות ( מחליף חום לוחות ).

חברת אקו-טים שירותי אקולוגיה מתמחה בטיפול במחליפי חום פלטות ומספקת מגוון פתרונות ניקוי, בעזרת ידע רב שצברנו פיתחנו תהליך יעיל ומקצועי המאפשר את החזרת המחליף חום לעבודה בתפוקה מלאה בזמן קצר.

היווצרות משקעים וירידה בספיקות

הבעיה העיקרית במחליפי חום פלטות היא היווצרות משקעים בזרמי הנוזל החם והקר, עם הזמן המשקעים ממלאים את נתיבי הזרימה של הנוזל ומקטינים את זרימת הנוזל ואת התפוקה של היחידה, בהעדר טיפול מתאים מחליף החום יגיע למצב של סתימה מלאה.

ניקוי הפלטות

ניקוי הפלטות מתבצע ב 2 דרכים:

  1. ניקוי הפלטות בלחץ מים גבוה: חברת אקו-טים מתמחה במגוון ביצועי לחץ מים גבוה ומשתמשת במכונות שטיפה מהמתקדמות בעולם, אנו מבצעים שטיפה יסודית ויעילה בלחץ של עד 3000 BAR (בהתאם לנתוני הפלטות) שיטה זו מבטיחה תוצאה סופית מעולה ומונעת שימש בחומרים כימיים, השיטה מומלצת לניקוי פלטות נירוסטה וטיטניום ושומרת על אריכות חיי המוצר.
  2. ניקוי בטבילה : ניקוי מחליף חום בטבילה מתבצע על ידי חומרים המאושרים על ידי היצרן בלבד. במקרה הצורך חברתנו מבצעת התקשרות ישירה מול היצרן ו\או הנציגה בישראל . בשיטה זו טובלים את הפלטות בחומרי הניקוי עד להסרה מוחלטת של המשקעים, התוצאה הסופית היא פלטות נקיות ממשקעים וללא כל הפרעות לנוזל .

תפקיד הפלטות והשפעתם על המדיום

תפקיד הפלטות במחליף חום הוא להעביר את החום ממדיום אחד לשני, העיצוב הדק שלהן והסדר שבו הן מונחות אחת על השנייה באופן גלוי מאפשר את מעבר החום ביון המדיומים, בסגירה של מחליף החום בצורה נכונה נוצרות תעלות בין הלוחות, תעלות אלו עוזרות לפלטות לעמוד בהשפעת לחצים גבוהים וטמפרטורות גבוהות, הזווית של תעלות אלו משפיע גם על מהירות הזרימה בין הלוחות.

החומרים שמהם עשויים הפלטות הם: נירוסטה, טיטניום ופלדות אל חלד שונות זאת בהתאם לאופי התהליך וסוגי המדיום שיזרמו במחליף החום.

בדיקת לחץ

בסיום כל טיפול במחליף חום יש לבצע בדיקת לחץ המתבססת על נתוני היצרן, בדיקת לחץ תקינה היא חותמת סופית לכך שהמחליף חום מוכן לעבודה ומונעת תקלות רבות בעבודה שוטפת עם מחליף חום.

פירוק ,הרכבה והובלה.

פירוק והרכבת המחליף חום מתבצעת לפי החלטת הלקוח

  1. הובלה עצמית: הלקוח יכול לשלוח באופן עצמאי את מחליף החום אל בית המלאכה שלנו.
  2. הובלה של אקו-טים: צוות מקצועי שלנו מגיע אל הלקוח, מפרק את מחליף החום בצורה בטוחה בהתאם להוראות מפקח בשטח וכמו כן בהרכבה.

יעוץ והכוונה:

אקו-טים שירותי אקולוגיה מציעה יעוץ מקצועי לכל סוגי מחליפי החום, אנו נמצאים בקשר שוטף עם היצרנים המובילים בעולם והבולטים בישראל ונותנים מענה במגוון נושאים:

  1. בחירת פלטות מתאימות.
  2. הוספה של פלטות להגדלת התפוקה.
  3. שינוי זוויות זרימה בפלטות להפחתה\האצה של הזרם.
  4. סוגי אטמים ודבקים.

תהליך הטיפול במחליף חום הינו תהליך מורכב ומדויק ,טיפול היחידה על ידי גורם לא מקצועי יכול לגרום לעיכובים משמעותיים בזמן הטיפול ואף לנזק בלתי הפיך לפלטות.

איכות ושירות ברמה גבוהה

התקשר עכשיו 08-6169000

תמונות מהשטח
נשמח לענות לכם על השאלות
נגישות