לחצו לשיחה עם נציג 08-6169000

התקשרו עכשיו 08-6169000

ניקוי אבן ירושלמית

אקו-טים שירותי אקולוגיה מציעה ללקוחותיה שירות חידוש אבן ירושלמית שירות זה ניתן גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים מוסדיים.

משטח האבן הירושלמית סופג עם הזמן המון מזהמים מסוגים שונים תלוי באזור בו הוא נמצא, עם הזמן האבן מאבדת את הצבעים הייחודיים שלה ומאבדת מהנראות שלה אך מצב זה ניתן לתיקון ולא רק זה אלא שניתן להביא את האבן למצב מושלם כאילו רק לאחרונה הותקנה האבן !!!

כחלק הניסיון הרב שצברנו אנו יודעים לטפל באופן מושלם בכל סוגי האבן הירושלמית, האבן החברונית ואבנים עתיקות. הניקוי מתבצע בעזרת לחץ מים גבוה וללא כל סבונים או חומרים כימיקליים כאלה ואחרים, הסיבה שאנו משתמשים בלחץ מים גבוה ונמנעים בשימוש בחומרים היא שמירה על חיי המשטח, חומרים וסבונים יכולים לגרום נזק לאבן בכך שישאירו עליה כתמים או ישנו את צבע האבן  ומעבר לכך לאחר ששוטפים את החומר שהשפרצנו על הקיר עלינו לאסוף אותו מה שמייקר את העלויות, השימוש במים בלבד עם ציוד הקצה הנכון כמובן מאפשר ניקוי יסודי של האבן מבלי לפגוע באיכות האבן או בצבע שלה וגם המים שנשפכים לרצפה לא מהווים נזק וקל לטפל בהם במידת הצורך.

אנו באקו-טים שירותי אקולוגיה נשמח שתצרו אתנו קשר בכל שאלה בעניין ומבטיחים לספק מענה מקצועי והסברים על דרכי הביצוע הטובות ביותר כך שאנו נמצאים בשטח העבודה מתבצעת לפי תכנית שתוכננה מראש ואנו נמנעים מהפתעות מיותרות.

איכות ושירות ברמה גבוהה

התקשר עכשיו 08-6169000

תמונות מהשטח
נשמח לענות לכם על השאלות
נגישות