לחצו לשיחה עם נציג 08-6169000

התקשרו עכשיו 08-6169000

ניקוי מחליפי חום

שטיפה ושחרור סתימות קשות מכל סוגי מחליפי החום הינו אחד התחומים המרכזיים שבהם אנו עוסקים, ברשותנו מכונות לחץ מים אולטרה גבוה (עד 3000 BAR) ומגוון צינורות איכותיים המיוצרים ומיובאים מגרמניה המתאימים לכל מידת מחליף חום שקיימת בשוק הישראלי, בנוסף ברשותנו ציוד קצה מחברה עולמית מובילה בעלי איכות הנדסית המגדילים את איכות הביצוע (Stone Age ).

מהביצועים הרבים עד כה  בנינו צוותי עבודה בלחץ מים גבוה מקצועיים המנוסים בעבודה עם כל סוגי מחליפי החום :

מחליף חום פלטות: פרוק היחידה בשטח, ניתוק ואיסוף הפלטות, שטיפת הפלטות והחלפת אטמים במידת הצורך לחיצה והרכבת היחידה. כל הפעולות מתבצעות לפי הוראות היצרן של המחליף חום וכך גם חומרי ההדבקה והאטמים.

מחליף חום קליפה וצינורות: בשטיפת מחליף חום מסוג זה יש להקפיד על ניקוי נכון, ציוד הקצה המיועד לביצוע זה חייב לשחרר את הסתימה שנוצרה בצינוריות אך בנוסף גם לנקות את הדפנות בפנים הצינוריות ולהשאיר אחריו צינורות נקיים. בשיטה זו אנו מבטיחים ספיקת חומר מקסימלית לאחר הניקוי והגדלת טווח הזמן שבין ניקוי לניקוי.    

מחליף חום גרפיט: ביצוע הדורש שטיפה בלחץ מים גבוה ולעיתים מעורבות של חומריים כימיים מתאמים כל ביצוע לגופו, שימוש ב MSDS של החומר שעובר בתוך היחידה מקנה לנו את הידע לחומרים מתאימים לסחרור וניקוי המחליף חום. 

מגדלי קירור(קולונות): מתבצע לפי סוג היחידה ניתן לבצע בשיטת סחרור חומר כימי או פרוק היחידה ושטיפה בלחץ מים גבוה.

בדיקת לחץ: בנוסף לשרותיי השטיפה אנו מציעים בדיקת לחץ ותקינות המחליף חום.

כחלק מהניסיון העשיר של חברתנו ביצענו פרויקטים מורכבים וגדולים בחברות כמו: אגן אשדוד, אדמה נאות חובב , אדמה באר שבע, אלקון, חברת חשמל,קצא״א וכו׳

מיקום שטיפת המחליף חום נקבע על ידי המזמין, ברוב המקרים יש באפשרותנו לבצע את הניקוי בשטח, במידת הצורך ניתן לפרק את היחידה ולשטוף במקום מתאים במקרים מיוחדים אנו יכולים לקבל אלינו את מחליפי החום ולשטוף אותם מחוץ לשטח מזמין העבודה

אנו ב אקו-טים שירותי אקולוגיה נשמח לתת שרות לכל החברות המשתמשות במחליפי חום מכל הסוגים במפעליהם ובנוסף לתת שרותי יעוץ והכוונה לחברות אשר שוטפות את מחלפי החום שלהם בעצמם על מנת לייעל את ההליך.

איכות ושירות ברמה גבוהה

התקשר עכשיו 08-6169000

תמונות מהשטח
נשמח לענות לכם על השאלות
נגישות